وکیل برای مهریه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 29 آذر 1396
بازدید : 158
نویسنده : s.a

قبل از ورود به توضیح اجمالی قانون پرداخت مهریه، انواع مهریه، نحوه اجرا گذاشتن مهریه با توجه به تجربه گروه وکلای پارسای که فقط به صورت تخصصی وکیل دعاوی خانوادگی می باشند این نکته را یادآور می شویم که درست است مهریه و مطالبه آن حق شرعی و قانونی هر زنی است اما شاید مراجعه به دادگاه در اکثر مواقع با سیاست و صلاح زندگی سازگار نباشد به دیگر سخن این محرز است که مطالبه مهریه از سوی زوجه باعث تحکیم روابط زناشویی قطعا نخواهد بود ...

گفتم به عروس دهر کابین تو چیست                   گفتا دل خرم تو کابین منست

اما به زبان ساده و آنچه مفید فایده برای خوانندگان باشد مهریه در یک تقسیم بندی یا عندالمطالبه است یا عند الاستطاعه که در این خصوص می توانید به لینک آبی رنگ برای مطالعه بیشتر مراجعه کنید.

در کتب حقوقی به انواع مهریه مهر المسمی، مهرالمتعه، مهر المثل اشاره شده است که توضیح آن ها را خارج از اهداف این مختصر و خواننده ای که تحصیلات حقوقی ندارد، می دانیم. ازدواج چه دائم و چه موقت مهریه توافق شده از سوی زوجه قابل مطالبه است. مثلا سوال می شود که صیغه نامه عادی عقد موقت داریم آیا می توان مهریه مندرج در آن را از طریق دادگاه مطالبه کرد؟ قطعا جواب مثبت است. در عرف جامعه ما مرسوم است که مهریه را سکه مشخص می کنند و یا وجه نقد و یا این که ملک معین و معلومی را به عنوان مهریه تعیین می کنند که همه آن ها صحیح است. آنچه مردم بیشتر در پی دانستن آن هستند مطالبه مهریه وجه نقد و سکه می باشد و این که قانون مهریه 110 سکه چیست؟

مهریه های که وجه نقد هستند با توجه به تورم و کاهش قدرت خرید، به نرخ روز تبدیل می شوند در این خصوص می توانید برای اطلاع دقیق از مبلغ مهریه به روز شده با تلفن 129 تماس بگیرید.

منبع: وکیل برای مهریه





:: برچسب‌ها: وکیل برای مهریه ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








جمعی از وکلای پایه یک دادگستری خانم و آقا با بیش از 10 سال سابقه وکالت حرفه ای با تخصص های گوناگون گرد هم آمده اند و آماده ی ارایه خدمات تخصصی اعم از مشاوره حقوقی و قبول وکالت در کلیه امور حقوقی، کیفری، خانوادگی و قراردادها می باشند. ساعت کار دفتر شنبه تا چهارشنبه 10 صبح الی 7 عصر می باشد. مشاوره تلفنی - برای هر نفر یک سوال - رایگان است اما برای وکالت یا مشاوره حضوری با تلفن های دفتر تماس حاصل کنید تا با توجه به فوریت های حقوقی، نزدیکترین وقت مشاوره برای شما تعیین گردد. 44963487 -44033677

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین وکیل دعاوی خانواده در تهران و آدرس parsayvokala.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com